Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Μυρσίνη...


Λατρεύω τις αληθινές ιστορίες… Και μια τέτοια ιστορία θα σας μεταφέρω σήμερα

Έτος 196…
Ταξιδεύω με τα μάτια ενός μικρού αγοριού που έφερε τη μυρωδιά της χρυσής δεκαετίας του `60 που χαράχτηκε με ανεξίτηλα γράμματα στο «πάνθεον» του 20ου αιώνα. Οι πολιτικές, σεξουαλικές και μουσικές επαναστάσεις κάνουν τη δεκαετία αυτή να φαίνεται ιδανική… Ωστόσο η Ελλάδα είναι αποκομμένη από όλα, εξαιτίας της Χούντας και βιώνει τη δική της πραγματικότητα.

Με την πλάτη ακουμπισμένη στον τοίχο και στο χέρι ένα ξυλαράκι, κάθομαι και παρατηρώ τις ακτίνες του ήλιου που λούζουν το μικρό σου προσωπάκι. Εγώ, ένας μικρός πρίγκιπας που αύριο θα γίνει άντρας κι εσύ μια βασίλισσα που αύριο μπορεί, μπορεί… να γίνεις η γυναίκα μου!

Λες και μυρτιές στάξαν το άρωμά τους και έλουσαν όλη την ύπαρξή σου και το όνομά σου, τι άλλο θα μπορούσε… Μυρσίνη!

Είμαι ένας αδύναμος μικρός πολεμιστής που χάνομαι στον ίσκιο σου και γεννιέμαι κάθε φορά που με κοιτάς. Παλεύω, μεγαλώνω για να σε κατακτήσω και πάλι απ την αρχή ξοδεύομαι σε σκέψεις, που ούτε η συνείδησή μου δε σηκώνει.

Κάποτε γίνομαι άντρας 20 χρονών και κάποτε 40, μα πάλι η σκέψη σου με φυλακίζει, για να΄ρθεις εσύ άγγελέ μου να με σώσεις… Με μια ματιά κοίταξα τη ζωή κι εκείνη μου κλεισε τα μάτια, για να μη θωρώ άλλες εικόνες έξω από τη δική σου. Με πήγε σε ποτάμια η ζωή και πάλι σαν διψασμένο οδοιπόρο με έριξε στα πόδια σου, μοναδική μου αγάπη… Με πήγε σε θάλασσες, μα πάλι αταξίδευτος λες κι ήρθα στη δική σου αγκαλιά. Με πήγε σε λιμάνια, μα πάλι ξέμεινα στους μόλους της δικής σου αγκαλιάς. Με πήγε στα ουράνια, μα πάλι με προσγείωσε στο χώμα, εκεί που τώρα σε ψάχνω, δίχως να ρίχνω το βλέμμα καταγής, αλλά στο μπλε του ουρανού σε αναζητώ, ζωή μου…
Κι όταν μου λένε «σ’ αγαπώ» κι όταν το ξεστομίζω, γυρίζω τα μάτια χαμηλά δεν αξανοίγω τα λαμπερά σου μάτια που κοίταξα αγάπησα μία και τελευταία φορά…

Άντρας πια τόλμησα να σου πω το σ αγαπώ και δεν το μετάνιωσα που εκείνο το πρωί ένοιωσα τη γη να συναντά τον ουρανό και η θάλασσα τους γλάρους. Τώρα με φάρους σκοτεινούς οδεύω, προχωράω, μα στη σκέψη μου είσαι ολοζώντανη, όπως τότε θυμάσαι Μυρσίνη; Τότε που σου δωσα το πρώτο φιλί! Από τότε τριγυρίζω στα μονοπάτια της ζωής, θαρρείς κουρασμένος, ταλαίπωρος, ψάχνοντας κάτι από εκείνη τη μαγική στιγμή…Καλή αντάμωση αγάπη μου…

28 σχόλια:

NISPELL είπε...

Μονο'να'Σου'..Πω'ποσο'πολλη'
λατρευω'κι'αγαπω'αυτη'τη'Πεννα'
Υποκλινομαι....:-)

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

Πολύ όμορφο Λούση μου....,πολύ τρυφερό..."…Καλή αντάμωση αγάπη μου…"....αχχχχχχ..........καλό σου απόγευμα καλή μου!!!

gatodiakritikos είπε...

Όπως πάντα εξαιρετική.
Που χάθηκες Λούσι μου??

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ που μέσα από μερικές "αράδες" με γύρισες σε κάποια όμορφα χρόνια, σε άλλα ταξίδια του νου και της ψυχής!
Συνέχισε και θα είμαι και εγώ ένας απρόσκλητος στα δικά σου ταξίδια.
Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

"Καλή αντάμωση αγάπη μου…"

Συγχαρητήρια Λούσυ

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Τελικά Λουσάκι , είναι πολύύύύύ....ρομαντική.
Και είναι κι αληθινή!
Και μπράβο για την ανάρτηση !
Φιλάκι φιλικό,στο ΛΟΥΣΑΚΙ τ'αγαπητό !

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Καλησπέρα Λούσυ, τί όμορφο... πόσο ρομαντικό... Μακάρι να ήταν στ΄ αλήθεια έτσι η ζωή. Δυστυχώς είναι πολύ πιο κυνική. Μόνο στα όνειρα μπορούμε να βλέπουμε τέτοιες εικόνες. Να ΄σαι καλά.

AUTOteleia είπε...

Πολύ τρυφερό, γλυκό και ρομαντικό. Τέτοια κείμενα χρειάζονται να χρωματίζουν την γκρι ζωή μας. Πραγματικό ή φανταστικό; Αδιάφορο. Ποιοτικό; Ναι! Σε ευχαριστώ για το χρώμα...

Konstantinos Floridis είπε...

Σου έγραψα και στο Sync ότι αγγίζεις κάπου μέσα μας...
Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

ζω = ονειρεύομαι, ονειροπωλώ
εσύ σίγουρα ξέρεις όχι μόνο να ζεις μα κ να δίνεις ζωή στην κάθε στιγμή. να δινεις νόημα κ χρώμα. όμορφη η αναρτηση σου, κομματι της ζωής που περνά κ μεις την προσπερνάμε βιαστικά. να σαι καλά που μας θυμίζεις ότι κάποτε την ζωή την περιδιαβαίναμε.

Λούσυ είπε...

@Nispell: Ευαίσθητε τρυφερέ μου Νισπέλ, σε φιλώ...

@εκατη: Αχχχχ και πάλι αχχχχχχχ φιλάκια όμορφη...

@gatodikritikos: Να σαι καλά φιλαράκι μου

@petridiradio: Μόνιμος προσκεκλημένος πατριωτάκι...

@hamomilaki: Ευχαριστώ με τιμά ιδιαίτερα...

@σκόρπιες σκέψεις: Δημητράκη ένα φιλάκι απ το Λουσάκι

@Σουζάνα: Μακάρι να ταν η ζωή μας λιγότερο κυνική μακάρι... Φιλιά!!!

@autoteleia:Είναι τιμή μου αν κατάφερα να χρωματίσω έστω και λίγο την γκρίζα αυτή πραγματικότητά μας... Εγώ ευχαριστώ

@gatopontikas: Είναι σημαντικό να μπορείς να αγγίζεις τους ανθρώπους, χαίρομαι αν πράγματι το κατάφερα...

@fotini: Ευχαριστώ Φωτεινούλα να σαι καλά...

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

εγώ γέμισα μυρωδιές, χρώματα και συναισθήματα με την ανάγνωσή του. ευχαριστώ κυρα Λουση.

EL.ZIN είπε...

Τρυφερό ευαίσθητο αθώο!!!
Μια πλευρά
μέσα μας,
που δεν πρέπει να ξεχάσουμε και "να σκοτώσουμε"...

Μια πολύτιμη... πολύτιμη αθωώτητα!;)

Καλησπέρα...ρομαντική μας λέαινα!

✿ margarita είπε...

Πολύ πολύ όμορφο..και πόσο τρυφερό!!


Καλό βράδυ κορίτσι :)
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΕ ΩΡΑΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ

ΚΑΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

λουση μου το ξερω οτι δεν με ξεχνας ειναι οτι καλυτερο εχω διαβασει. με γυρνας καλη μου πισω 20 χρονια στην εποχη που ξεραμε ολοι να αγαπαμε, να εχουμε συναισθημα, ευθυτητα, ντομπροσυνη, και σεβασμο, σε ευχαριστω που σε εχω κοντα μου, ποτε ποτε και μου τα θυμηζεις αυτα, νασαι καλα πολυ δυναμη...

Λούσυ είπε...

@το χρυσό πιπι: Εγώ σε ευχαριστώ κοριτσι μου

@el. zin: καλησπέρα!!! Λιοντάρια μου

@braininfo: Και τα δικά μου αγωνιστικά χαιρετίσματα...

@ernesto: Καλοσύνη σου να περνάς από τα μέρη μου... Την καλησπέρα μου...

elf είπε...

Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω μέρες και θέλω να πω κάτι γλυκό και ρομαντικό...αλλά έχει ξυπνήσει ο κυνικός μου εαυτός τελευταία και δεν τα καταφέρνω. Πες τα εσύ, Λούσυ μου. Μόνο καλημέρα!

Λούσυ είπε...

@ elf χαχαχαχαχαχα Το χω πάθει κι εγώ αυτό.... Και τη δική μου καλημέρα!!!

molemou είπε...

MIA MEGALI KALI MA PARA POLI KALI KALIMERA APO TO PAGOMENO MONAXO STIN ZESTI KARDIA SOU.

Λούσυ είπε...

Καλημέρααααααααααααααα!!!!!!!!!

Masterpcm είπε...

Τι μου κάνατε πρωινιάτικα να ξέρατε....

Καλημέρα σας...

Marlou Xintarianou είπε...

καταπληκτικο!!!

δε χρειαζεται τιποτε αλλο να πω

elf είπε...

Λούση μου, πέρασα να πω καλή χρονιά! Με υγεία, αγαπη, χαμόγελα κι όλα αυτά τα τετριμμένα που νομίζουμε χορτάσαμε και τα υποτιμάμε. Μέσα από την καρδιά μου, να 'σαι καλά!!!!

Λούσυ είπε...

@ELF:
Κοριτσάκι μου καλή χρονιά!!! Ευτυχισμένη και γερή εσύ και η οικογένειά σου... Δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο στις αναρτήσεις σου αν τύχει και περάσεις μια βόλτα απο δω διαφώτισέ με

MOLEMOU είπε...

KALHSPERA PERNO KAI APO DO KAI LEO PALI -OLA KALA?

fotini είπε...

μας ταξίδεψες με πυξίδα μια αγάπη μοναδική
μας ταξίδεψες όπως μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις καπετάνισσα του ονείρου

φιλια πολλα κορίτσι...

Ανώνυμος είπε...

http://mariatweety.blogspot.com

ENA A3IOLOGO BLOG

NTINOS